24 HOUR TEST WITH URBAN DECAY: SUCCESS

Huh mikä viikonloppu takana!

Mulle kilahti jokin aika sitten salamyhkäinen kutsu sähköpostiin testaamaan Urban Decayn All Nighter meikkivoiteen kestävyyttä. Vedenkestävä meikkivoide lupaa pysyä iholla 24 tuntia menossa ja meiningissä, joten tässä oli meille haastetta!

Meidän käskettiin meikata ennalta saamillamme meikeillä kasvot jo kotona valmiiksi, pakata yhden yön tavarat mukaan ja saapua Stockmannille perjantaina iltapäivällä. No mehän tehtiin työtä käskettyä ja lähdettiin viettämään ihanaa vuorokautta ilman sen suurempaa tietoa tulevasta.

1. Saapuminen Urban Decayn pisteelle
Ensimmäisenä saavuttiin Urban Decayn pisteelle, jossa meidän meikki viimeisteltiin. Meitä oli kasassa mahtava 12 henkilön porukka ja lähdettiin matkaan ystävien kanssa. Meillä oli todella hauskaa ja oli kiva saada Liisakin reissuun mukaan!

2. Kammottava pakohuonepeli
Meidän matkalaukut kerättiin talteen ja lähdettiin suunnistamaan seuraavalle pisteelle. Päämääränä oli Escape Room ja ratkottiin huoneen arvoituksia kuuden hengen porukoissa. Meidän ryhmä yritti päästä ulos pelottavasta huoneesta ja huudettiinkin välillä suuressa kasassa huoneen nurkassa kurkku suorana :-D Kello raksutti ja oltiin jo todella lähellä pääsemässä omin avuin ulos. Jumituttiin  harmiksemme viimeiseen ovikoodiin, jota ei millään saatu oikeaan järjestykseen.

3. Lentokentälle ja lento illan lokaatioon!
Escape Roomilta hypättiin limusiiniin josta lähettiin ajamaan lentokentän suuntaan. Jotkut salapoliisit oli ottaneet selville perjantai-illalla lähtevät lennot ja osattiin jo etukäteen arvata mihin koneeseen tullaan hyppäämään. Saatiin kentällä lentoliput ja arvaukset osui kohdalle – me lähdettiin Leville! Täydellistä!

4. Lappalainen illallinen
Vatsa alkoi koneessa jo kurnia, joten heti Leville päästyä mentiin Jängällä-ravintolaan illalliselle lappilaiseen tyyliin. Siika- ja riekkoannokset oli sekä nätin näköisiä kuin myös hyvän makuisia. Saatiin vatsat täyteen ja suunnattiin viidennelle rastille.

5. JVG keikka
Jatkettiin matkaa kävellen, joten tiedettiin kohteen olevan lähellä. Käveltiin Hullu Poro Areenalle, jossa oli illalla JVGn keikka. Niiden jätkien keikkaan ei koskaan tarvitse pettyä – ei tarvinnut tälläkään kertaa. Tanssijalka alkoi jo pian vipattamaan, tunnelma oli hyvä, tanssittiin aamun pikkutunneille asti ja käytiin ennen hotellille lähtöä heittämässä pienet karaoketkin ilmoille.

6. Hotellille nukkumaan
Kello oli jo paljon kun päästiin vihdoin hotellille asti, sillä poikettiin snägärillä ja kengät tuntui luistimilta Levin liukkailla kaduilla. Huoneet oli koristeltu reissun teeman mukaisesti viimeisen päälle! Kurkkasin tässä vaiheessa peiliin ensimmäistä kertaa ja suurena yllätyksenä meikki oli edelleen kauniina! Kestihän se lentomatkan, yön biletykset, juomiset, ruokailut ja pakkasenkin, joten annoin sille kyllä aika kovan vastuksen. Meillä oli huoneissa saunat, joten laitoin omani lämpeämään ja menin sinne hetkeksi rentoutumaan. Luksusta päästä baari-illan jälkeen löylyihin!

7. Upea Snow Village
Yllätykset ei loppuneet tähän, sillä aamupalan jälkeen noustiin taas taksiin ja ajettiin salaperäiseen lokaatioon. Päädyttiin lopulta Snow Villagen pihaan, jota kierreltiin haltioituneina ympäriinsä. Game of Thrones teemalla koristellussa lumikylässä oli jäähuoneita, baari ja kappelikin!

Kun vihdoin pääsin kotiin olin aivan ryytynyt. 24 tunnin reissu kolmen tunnin yöunilla ottaa varmasti koville itse ketäkin, mutta vuorokausi oli kokonaisuudessaan upea. Oli kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada näin mahtavia kokeemuksia ja hei, testata myös meikit jotka näköjään kestää vaikka ja mitä!